Stichting Bijzonder en de Universiteit van Humanistiek hebben veel raakvlakken. Nog meer dan dat we dachten.
Via onze fotograaf, Jelle de Ru, kregen we de uitnodiging om mee te doen aan 'het café Humanisme'. Het thema was: Kunst en troost'. Een kunstwerk van Evie van Duijn stond ook even centraal; fijne avond.

En aansluitend exposeren we met onze kunst in hun kantine en gangen. Kunst van Anton, Evie, Jacqueline en Thomas. De kunst is te zien tot 22 april 2027 tijdens openingstijden van de Universiteit. De studenten reageerden in ieder geval lekker enthousiast! "Wat een mooie kunst".
