Jouw bijdrage maakt een verschil

Stichting Bijzonder is grotendeels afhankelijk van giften om kwetsbare kunstenaars uit hun schaduw te halen en te begeleiden naar een mooie toekomst. Elke gift, klein of groot, helpt ons om hen te helpen. Doe mee en maak een groot verschil in het leven van deze kunstenaars.

Elke euro telt

Doneer eenmalig

Doneer een bedrag naar keuze. Dit kan makkelijk en snel met iDeal, via een eigen overschrijving op ons bankrekeningnummer NL97 TRIO 0788 7967 63 t.a.v. Stichting Bijzonder of door de QR-code te scannen.

Doneer direct

Maak een blijvende impact

Word vriend

Maak elk jaar meer mogelijk door vriend te worden van Stichting Bijzonder. Doneer jaarlijks een bedrag naar keuze en ontvang een Bijzonder welkomstcadeau! Let op: vergeet niet je e-mailadres of telefoonnummer toe te voegen aan de omschrijving van de betaling, zodat we contact met je kunnen opnemen.

Word vriend

Shop met een missie

Doe een aankoop

Met elke aankoop die je doet draag je bij aan onze missie. Je kunt zelfs jouw impact vergroten door bij het afrekenen nog een extra donatie toe te voegen, als je dat zou willen.

Bekijk onze collectie

voor de kunst van morgen

Een blijvende erfenis

Overweeg je om Stichting Bijzonder op te nemen in je testament? Jouw nalatenschap kan een blijvende impact hebben op de kunstenaars die wij ondersteunen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

• "Bijzonder opent deuren!"

Bijzonder heeft voor mij zoveel deuren geopend. Ik had hier niet op durven hopen. Als dank heb ik dit vierluik gemaakt.

- Anton Westbroek

• "Dit soort kunst kende ik niet."

Het was buitengewoon. Ik was geëmotioneerd van de hetgeen ik zag. Dit soort kunst kende ik niet. Veel meer mensen zouden deze tentoonstelling moeten zien.

- Bezoeker van de expositie

• "Super bedankt voor deze Bijzonder mooie kans!"

Het was voor ons een fijn project. We konden onze makers een podium bieden voor producten die zij dagelijks maken. Een podium die ik als begeleider niet gemakkelijk voor hen kan creëren.

- Marian van Bombardon, Reinaerde

Onze dank is groot! 🙏

We kunnen niet genoeg benadrukken hoe dankbaar we zijn voor jouw steun, want jouw bijdrage geeft kwetsbare kunstenaars weer perspectief.